Re: Nagrywarka LG + CDR 90 min.

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 00:06:02 MET

"Andrzej \(usun __nospam__\)" <awa__nospam___at_imio.pw.edu.pl>
wystukał (news:apdio5$stk$1_at_sunsite.icm.edu.pl):

> Czy wasz program, gdy wybierzecie informację o nośniku, pokazuje,
> że taka płyta ma 90 minut?

Nie, pokazuje ok. 700 MB, czyli 80 min.

> Mój pokazuje, że ma tylko 80 minut i to mnie denerwuje.

Tak ma byc. Tzn. poza denerwowaniem ;-)

> Natomiast ustawiając overburning na 90 minut bez problemu mogę ją
> nagrać (no ale tylko w DAO co jest pewnym ograniczeniem).
De facto to jest overburning, tyle ze "gwarantowany" przez producenta
nosnika. A overburningu dokonuje sie w DAO, z tym musisz sie pogodzic.
Pozdrawiam
Egghead

--
Jacek Filarski aka egghead_at_wp.pl