Aver TVPhone98 - problemow z dzwiekiem CD

Autor: Macius (macius_at_lonet.gdynia.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 23:12:56 MET

    Otoz nawiazujac do mojego poprzedniego post'a (Message-ID:
<ape2l3$geo$1_at_news.tpi.pl>) udalo mi sie przywrocic wogole dzwiek do karty
telewizyjnej. Pomogla instalacja i deinstalacja sterownikow z
http://btwincap.sourceforge.net/download.html a pozniej ponowna instalacja
oryginalnych. Poprostu deinstalacja tamtych calkowicie wyczyscila wszystkie
slady i pozostalosci. Natomiast teraz powstal problem innego typu
(prawdopodobnie jest caly czas, ale wczesniej sie temu nie przyjrzalem):
    Podczas ogladania programu po 1,5min-3min wylacza mi sie dzwiek, pomaga
przelaczenie kanalu, albo wcisniecie i wycisniecie MUTE. Nie wycisza (bo nie
ma sladu w Regulacji Glosnosci, a tak jakby wylaczal output dzwieku z karty
TV) Teraz to juz nie mam kompletnie pomyslu. Tak jakby tuner nie bedac
uzywany odlaczal dzwiek. Moze ja jestem malo doswiadczony, ale CO TO JEST?!

Pozdrawiam,
Macius