Re: Defragmentator rejestru

Autor: WoLF (wolf*delete*_at_warezarchive.org)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 10:35:07 MET DST

Sebek z adresu sebek_at_life.pl napisał w news:3D9B0EE8.7000305_at_life.pl :
> Moze ktos slyszal o programach do defragmentacji rejestru.
> Nie chodzi mi o programy do czyszczenia ale do usuwania pustych wpisow

Jest taki, jest, mało znany, polski i niebywale skuteczny.
Rejestr systemów win9x o dużych objetościach jak dla tych systemów - rzędu
10 MB zmniejsza mi średnio o 30 % !!!
Nazywa sie RegOK (o ile pamietam dobrze, bo daawno go nie uzywałem)
Przebudowuje całkowiecie rejestr ale nie ma żadnej szansy na jego
uszkodzenie, obsługa w sumie prosta, chociaż inna niż typowego programu,
zalecane działanie na dysku wirtualnym (znacznie przyśpiesza działanie).
Gdzieś go jeszcze powinienem mieć ...

--
WoLF
http://www.warezarchive.org