Re: czy RAM zadziała?

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 21:50:36 MET

Użytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisał w wiadomości

>Z Kingstonami jest o tyle nieciekawie, ze moduly tej firmy zbudowane sa z
>kosci roznych producentow, pomimo jednakowych oznaczen serii. Tak wiec
>trudno odpowiedziec ze stuprocentowa pewnoscia na takie pytanie. Moge
>natomiast podpowiedziec Ci, ze na 100% z taka czestotliwoscia (i to CAS2)
>dzialaja na tej plycie moduly Infineona (rzecz jasna 256MB, dwustronne)
>oznaczone jako PC133-2-2-2. Jesli trafisz Kingstony na kosciach Infineona,
>to tez jest spore prawdopodobienstwo, ze zadzialaja w tych warunkach.

nie wątpię w możliwości tkwiące w firmowych pamięciach - bardziej w
możliwości mojej płyty Abit BH6 - może moje wątpliwości są bezpodstawne, ale
dziwi mnie obecnie to, że kości, które mam (2x128MB pc133 noname) razem
działają poprawnie na 144MHz a każda z osobna na 150MHz - obawiam się, czy
może 2 kości pamięci przy dość ekstremalnych jak na chipset BX
częstotliwościach rzędu 150MHz nie są zbyt dużym obciążeniem dla płyty i
stąd wynikają problemy (że razem nie działają na 150MHz a osobno tak)