Re: LG F900P + GeForce 4 Ti4200 PROBLEM

Autor: Karol Susicki (susicki_at_bezspamu.karlsen.com.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 21:25:55 MET

Użytkownik "krzyniu" <krzyniu_at_hotpop.com> napisał w wiadomości
> Wiam wszystkich!!
> Ostanio zakupilem Flatrona F900P i myslalem, ze nie ma na swiecie nic
> prostszego niz instalacja monitora. Poprzedni monitor Sony E100
> wspolpracowal z GeForce 4 Ti 4200 (Prolink) bezproblemowo. Po podlaczeniu
LG
> wogole nie ma obrazu, lampka pali sie na czerwono (brak sygnalu).
> Podlaczylem do Tv-out'a telewizor i tam obraz jest, komputer normalnie
> pracuje. No wiec wyrzcam GeForca 4 i wsadzam do komputera starego GF 256
> tutaj sytuacja sie jeszcze bardziej komplikuje bo monitor zaczyna
dzialac!!
[cut]
Niestety mnie to nie dziwi. Miałem taki przypadek. Działo się to tak z GF Ti
4200 Prolinka ale również MSI z tym, że dotyczyło monitora LG Flatron 795FT.
Na płycie głównej ASUS (nie pamiętam modelu ale coś pod Athlona). Karty
odpalały wszystkie monitory za wyjątkiem Flatronów LG oraz NECów na
Diamondtronie (sprawdzone na FE700 i FE750). Można to było rozwiązać na 2
sposoby: wymiana płyty na MSI KT3 Ultra i problem znikał albo monitor
Samsunga lub Hyundai (na tych sprawdzone). Dość ciekawe. Było to jakieś 2
miesiące temu. Możliwe, że obecnie sprzedawane GeForce już tak nie robią bo
problem się więcej nie powtórzył.

--
Karol Susicki
www.karlsen.com.pl