Re: Kopiowanie dyskietki systemowej

Autor: Zygmunt Kałuża (ekokomprojekt_at_home.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 20:27:11 MET

Użytkownik "Krzysztof Pawleta" <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl> napisał w
wiadomości news:3DBB1713.A08E056F_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl...

> Kto Ci takich bajek naopowiadał?
> Możesz to uruchomić nawet z sieci - pod warunkiem, że ten PLIK
> (czyli SYS.COM) tam będzie!!!

Nikt mi bajek nie naopowiadał - po próbie uruchomienia sys.com pokazuje się
taki komunikat.

> Z przeprowadzonej dyskusji wnioskuję, że chciałeś przekopiować
> cały "Dysk startowy", a nie "Dysk systemowy" (czyli IO.SYS + MSDOS.SYS
> + COMMAND.SOM)! Do tego należy użyć DISKCOPY - jest w (Win98SE):
> extract.exe /l c: win98_25.cab diskc*.com

Tu masz rację - na dysku startowym DOS 5.0 nie ma pliku sys.com. Cały
problem polega na tym, że również na moim dysku C: nie ma DOSa i w związku z
tym nie ma DISKCOPY itd. Problem polega na uzyskaniu mozliwości skopiowania
dysku startowego DOS 5.0 ze stacji B na stację A:

Poniżej już napisałem, że dałem sobie radę - już po problmie i dziękuję za
dalsze uwagi.