Asus A7V133 i problem z kontrolerem Promise

Autor: Daniel Jaworski (danielj_at_poczta.fm)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 20:15:58 MET

Mam Asusa A7v133 (z Athlonem 1,2 HHz na pokładzie). Płytka działa
raczej dobrze, ale mam jeden problem. Jeżeli podłącze dwa dyski
twarde do dodatkowego kontrolera Promise to system się wiesza.
Każdy z dysków jest na osobnej tasiemce. Acha... wszystko działa
jeżeli dyski podłączone są do kontrolera w chipsecie lub gdy
jeden HDD jest podłączony do kontrolera w chipsecie, a drugi do
Promise. Oczywiście Promise działa jako "zwykły" kontroler i
opcje RAID-u są wyłączone. Oczywiście prubowałem najnowszego
BIOSU do płyty (i kontrolera) oraz najnowszych sterowników.

Pozdrawiam!

--
Daniel