Re: ASUS A7A266E - czy dobra plyta?

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 18:03:40 MET

SunWoj wrote:
> Chcem miec plyte pod SDRAM i DDR... /na przyszlosc :) /
> Czy ta plyta bedzie dobra???

Nie wiem czy pytanie nie jest retoryczne, nigdzie tych płyt
nie ma w sprzedaży - sam chętnie bym taką kupił ale wywiało
z magazynów. Jakbyś wiedział gdzie kupić - daj znać na priv.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-