Re: ASUS P2B jaki pocek max??

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 16:35:14 MET

> Programik CTBIOS wywala mi taka info:
> ASUS P2B Revision 1012 Beta 003
> i co teraz? Nie chce nic wlutowywac, tylko kupic procka najszybszego jak
sie
> da, ewentualnie upgradeowac BIOSa, przestawic zworki i zeby hulalo. Co mi
> poradzicie??

primo - revision plyty znajdziesz na laminacie miedzy 1 i 2 slotem ISA

secundo - BIOS 1012 beta 003 = oficjalny BIOS 1012 - jest troszke
niedokladny - Celerony z magistrala 100MHz wykrywa jako PIII i to jedyny
minus

tercio - nic nie lutujesz - jak pisalem ja mam stary rev. i wszystko
dziala - musialem tylko wymusic napiecie 1.85V - zworki na przejsciowce lub
laczenie pinow (jak w moim przypadku) - cienki miedziany drucik nawinety na
odpowiednie piny lub lakier przewodzacy prad ELECTON 40AC (ja tak robilem -
1 kreska z tylu przejsciowki i mam 1.85V zamiast 1.75V) a to pomocny adres
http://www.4max.com.pl/napCPU.htm

pozdrawiam