Re: Upgrade sprzetu - prosze o rade.

Autor: Omulec (szymon_at_onet.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 16:32:10 MET

> Przeczytalem sewgo czasu fajny artykul i .... niepowiem ale mnie mocno
> zaciekawil ... do tego stopinia ze myslalem zeby sie przesiasc na co
innego
> niz moj AMD a o to ten artykul ... zycze milej lekturki.

Ale mi powiedziales :(
Przy AMD zostane. Ze wzgledu na plyte, bo jest fajniusia i nie chce mi sie
nie jej zmieniac :)
Przy ATI raczej tez. Z linku wyraznie wynika, ze mam racje.
Rozwialo to jedna watpliwosc. Jesli juz kupie DDRy to na pewno nie 333. A
pewnie poczekam na 400 i wtedy przesiade sie z SDRAMow na 333.
Ale wciaz pozostaje nierazwiazane. Duron 1300 czy XP 1600?
Radeon 8500, czy 9000?

Omulec