Jak to zrobić ??????

Autor: arx (arecki11_at_interia.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 16:18:50 MET

A mianowicie , sprawić by uruchmiały sie dwa systemy.
Wyrzuciłem bootlog-a i uruchamia mi się tylko jeden system, a mam
zainstalowane dwa na jednym pc, XP Pro i Win 98 . Nie mogłem uruchomić
żadnego . Wciąż był restart. Zainstalowałem na nowo XP Pro i jest ok, ale
Win98 nie dziala, pokazuje się jeszcze na starcie przy wyborze systemów że
jest błąd we\wy. Co mam zrobić? Czy ktoś może mi coś poradzić jak
skonfigurować oba te systemy? Nie chce mi się zbytnio płacić za to jakiemus
informatykowi któremu pewnie zajmie to tylko parę chwil...Z góry dziękuję .
arecki11_at_interia.pl