kontroler USB i drukarka LExmark..

Autor: Danonwoj (wdaniun_at_WYTNIJ_TOo2.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 15:25:17 MET

(ciąg dalszy)
Zatem już dostałem w miarę pełne informację na temat problemu:
drukarka to LEXMARK Z35 (może pracować w trybach nawet w USB 2.0, ale
pracuje także w 1.1)
Płyta główna - SOYO.
kontroler USB na PCI (może obsłużyć USB 1.1)
Jest następujący problem:
po zainstalowaniu sterowników (a trzeba zaznaczyć,iż najpierw instaluje się
coś takiego jak "inkjet",a później właściwe sdrivery do drukarki) działa
drukarka bez problemu. Po wyłączeniu z portu USB drukarki lub po wyłączeniu
kompa, windows na nowo próbuje zainstalować lexmarka. "Traci" właśnie nie
jaki sterownik "inkjet",a drivery lexmarka posiada w dalszym ciągu. Aby
ponownie móc używać drukarki trzeba zainstalować inkjeta oraz drivery do
drukarki. Jest to męczące... Wyłączenie drukarki przyciskiem i ponowne jej
włączenie nie powoduje takich problemów.System 98 PL SE. Czy to, jak
wcześniej mi napisano, windows ? Potrzeba jakiejś nakładki?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam,
<WOJTEK>