Problemow z XP ciag dalszy ..

Autor: ObiwaN (obiwan_at_poz.sm.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 13:57:31 MET

Od pewnego czasu mam problem z laczem sdi , z filmami i
gierkami , bajer jezd w tym ze jezeli procek nie chodzi na full-loadzie(np.
odpalony Seti w tle) to transfery na sdi spadaja z 10KB do 2KB pojawiaja sie
bledy crc, film i gry co jakis okres czasu sie przycinaja ( srednio co
10,15s ).Xp Pro pl swiezo przeinstalowany z SP1. Dzieje sie to niezaleznie
czy sprzet jest
podkrecony czy nie. Probowalem juz prawie wszystkiego co mozliwe, dodam ze
na 98se jest wsio w porzadku.

Moj konf PIV-1,8NW ,Asus P4B533 , 512MB by Kingston + 3 dyski
(Maxtor,Seagate,Caviar = 60GB kazdy),Radek 8500,Audigy,dodatkowy kontroler
Winfast ATA100,Modem cyfrowy Fritz,Cdik + nagrywarka. Bios na plycie obecnie
1011 Final.

Walcze juz z tym problemem od pewnego czasu,ostatnio postawilem wszystko na
windzie
2k pro pl i niestety efekt taki sam jak wyzej, po prostu lapy juz opadaja.
Jezeli ktos mial podobny problem to bardzo prosze o jakies info ktore mi
pomoze w rozwiazaniu
usterki. Biore pod uwage ze jest uszkodzony jeden z 3 klockow : procek ,
plyta lub pamiec.
Z gory dzieki za jakiekolwiek zainteresowanie moja sprawa.