USR modem problem znowu

Autor: Grzesiek \(Wob\) (skraba_at_sec.polbox.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 13:24:17 MET

Witam
mam taki modem zewnętrzny USRobotics Sportster Flash a po aktualizacji
nieoficjalnym BIOS`em ( z strony http://flasher.webzone.ru/ bo programy ze
strony producenta nie chciały aktualizować) wykrywany (ATI7) jest jako
http://www.ee.pw.edu.pl/~skrabag/usr.gif

Modem ogólnie działa poprawnie (dobrze trzyma połączenia)
ale jest nadal ten błąd co przed aktualizacją a mianowicie:
przy siódmej próbie wybrania numeru (sześć razy wcześniej linia zajęta)
modem się wiesza(niezależnie od systemu i win i linux)
nie inicjalizuje się ponownie a na modemie zauważyłem że nie gaśnie
kontrolka Hook Off

co jest grane ? jak temu zaradzić ?

dzięki

--