Grafika - Problem.

Autor: Jarx (jarx_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 13:23:40 MET

Mam nadzieje, ze pisze na wlasciwa grupe, a jak nie to prosze o skierowanie
na wlasciwa.

A mam nastepujacy problem: Stoi sobie komp AMD K-6 450MHz, 160MB RAM, karta
grafiki Riva 128ZX 8MB i windows ME i DirectX 8.1
W chwili gdy odpalam jakas gre, i kiedy przechodzi do trybu pelnoekranowego
wylacza sie monitor (daewoo 105). Taka sama sytuacja jest podczas testowania
w DirectX: Direct3D i DirectDraw trybu pelnoekranowego. Co moze byc
przyczyna?? Dodam, ze probowalem na sterownikach Windowsowych oraz
sciagnietych ze strony: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
Prosze o pomoc.

--
Pozdrawiam,  Jarx