Re: Athlon XP czy Intel P4?

Autor: LO (lukasz12_at_tenbit.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 12:06:16 MET

Użytkownik <maarle_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam zamiar zmienić swój sprzęt na nowszy. I mam dylemat, co wybrać.
Athlona XP,
> i jakego, czy też P4? Jaką płytę wybrać w jednym przypadku a jaką w
drugim, z
> jakim chipsetem (266,333,400)? Czy szukać płyt z USB 2.0, czy też
FireWire?
> Podpowiem, że chciałbym aby to był sprzęt rozwojowy.
> Pozdrawiam
> maar
Wszystko zalezy ile masz kasy. Jeśli masz 10K PLN to mozesz kupić sobie P4
2,8 za 2500 zł
i miec najszybszy procesor. Jednak jeśli liczysz sie z kasą to polecałbym
Athlona. Moim zadaniem
uprzedzenia typu że "Amd sie kruszą przy zakładaniu" są przesadzone. Jak
ktoś umie zdejmowac i
zakładac radiator to nie będzie miał problemów. Zawsze można poprosić kogoś
bardziej doświadczonego
o pomoc albo zlecić komuś złożenie kompa. Osobiście dałem sobie spokój z
intelem - nie kupiłbym
nawet jeśli bym miał kase - jeśli trzeba by mi wydajnego kompa to kupiłbym
peceta z 2ma
athlonami MP - za mniejszą kase masz szybszy komp.