Jak przydzielic pamiec grafice?

Autor: brethart (brethart_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 12:35:10 MET

Witam grupowiczow

Prosze o rade w nastepujacej sprawie posiadam plyte gigabyte 6 VMM na
socket 370
ze zintegrowana grafika i dzwiekiem. podczas startu systemu pokazuje ze
przydzielonej pamieci z ramu 128 jest 8
czyli wyswietla 120 + 8 oczywiscie sa to wartosci przyblizone ktore podalem.
Moje pytanie jest takie czy moge zmienic te wartosci tzn przypisac wiecej
ramu na grafike np.32 kosztem ramu systemowego
czyli cos jak 96 + 32. Przegladam bios ale nie wiem gdzie to ustawic bios
jest w wersji z dn. 29.05.2001.
Jesli jest to mozliwe prosze fachowcow o rade bede wdzieczny za kazda
wskazowke na ten temat gdyz potrzebuje tego ramu na
grafike. Plyta jest bez zlacza AGP tak wiec moje mozliwosci rozbudowy sa
zerowe nie liczac kart na PCI.

                  pozdrawiam