Teraz z innej beczki :) - By³o: Jaka Barrracuda ?! [pilne!]

Autor: Porter (porter_at_hoga.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 11:53:36 MET

A ja z trochê innej beczki :)
Mam trochê tego z³omu wewn±trz i w zwi±zku z tym ma³o miejsca. Przymierzam
siê do kupna dysku 60 Gb. Nie zale¿y mi na tym, ¿eby by³ cichy, ale g³ównie,
¿eby siê ma³o grza³ i oczywi¶cie siê nie psu³. :) Z tego, co napisali¶cie,
wynika, ¿e Barracuda jest ok., ale mocno siê grzeje. Nie mam miejsca na
zak³adanie dodatkowych wiatraczków, wiêc raczej interesuje mnie co¶ innego,
tylko co?
Pozdrawiam
GR