Re: Wydajnosc AthlonXP2000+ vs. P4 1,8

Autor: Piotr Gajewski (gajos_at_-REMOVE-IT-.pnd.com.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 10:33:43 MET

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote in
> Skoro masz Durona, to mo?e przesiadka na Athlona b?dzie po
> prostu ta?sza, jeśli np. Twoja p?yta obs?uguje Athlony?

Wlasnie nie. Mam GA-7ZX (to jest na KT133) i z takiej przesiadki nici.
Btw. chce to sprzedac :-) Znaczy sie plyte z ramem (394mb) prockiem, obudowa i
dyskiem 4gb. Wiem ze ntg ale....

> P4 wydziela mniej wi?cej tyle samo ciep?a co Athlon XP i te?
> wymaga dobrego ch?odzenia. Jedyna ró?nica polega na tym, ?e
> z P4 Intel do?ącza doś? dobry radiator i przyzwoity wiatrak,
> a w przypadku Athlona sam musisz wybra? wydajny i cichy
> zestaw ch?odzący.
A jak jest w przypadku proby krecenia P4? Trzeba w takim wypadku montowac
jakies porzadniejsze smiglo czy wystarczy to ktore daja z procem?

--
Pzdr.
gajos			gajos[at]pnd.com.pl