Re: Obraz się trzęsie...

Autor: szpunt (szpunt_at_r1.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 09:48:32 MET

Użytkownik "Lucass" <_usun_to_lucass.home_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> Cześć. Mam Samsung SyncMaster 750s. Jak uruchamiam jakieś większe
urządzenie
> elektryczne obraz zaczyna się trząść. Czy to jest dla tego monitora
normalne?
> Mam 10-letni monitor któremu obraz się nigdy nie trząsł. Czy powinienem
oddać
> monitor do serwisu?

wydaje mi się, że mało który serwis przyjmie Ci monitor z takim opisem
usterki
sprawdź jak zachowuje się monitor przy kilku rozdzielczościach i różnych
częstotliwościach odświeżania (i przy włączonych urządzeniach elektrycznych)
oczywiście nie proponuję, żebyś pracował przy ustawieniach, przy których się
nie trzęsie (jeśli znajdą się takowe), ale może da to odpowiedź przy której
harmonicznej prądu elektrycznego monitor synchronizuje się z siecią elekt.
i... nie wiem, jakiś filtr?
hmm, w tym wypadku chyba jedynie klatka Faraday'a

z pozdrowieniami
szpunt