WinRoute Problemy

Autor: Lewap (lewap_at_bezspamu.hot.pl)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 06:13:28 MET

Mam w domu 2 komputery w jednym z nim który robi
za Router za pomocą programu WinRoute mam w nim 2
karty sieciowe. Sieć się widzi z drugim komputerem, pliki
przesyłam i wsztstko jest OK, internet działa. Mam jednak problem z
programem WinRoute, tzn.nie jak
wejdę doInterfaces/NAT to nie widzi mi nic żadnych
urządzeń. Proszę o podpowiedż czym to może być
spowodowane ? Czemu on nie widzi kart sieciowych ?
W związku z tym nie mogę "wrzucić" sieci na drugi komp.
Co zrobić żeby zobaczył karty sieciowe ?