Re: WinXP a modem Motorola PCI

Autor: Górnik (Górnik_at_kopalnia.cominvalid)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 09:28:42 MET DST

Po wielu godzinach ciężkiej pracy Górnik wykopał post
news:angpkl$sja$1_at_news2.tpi.pl w którym Mariusz kiedyœ napisał(a):

> Szukam sterownika jakiegos sm56...exe znalazlem kilka , ale pod
> 2000 i 98 pod XP jesli istnial takowy link sciagnac sie nie dalo
> :-(
>
> Moze ktos ma i moglby podeslac, kolega wlasnie zainstalowal XP
> i ma problem z tym modemem szkoda go wyzucac !!!
>
> XP niby znalazl pentagrama (moze kosc podobna) ale niestety nie
> dziala.

Moge powiedziec tyle ze mi dzialal na XP poprawnie a mojemu koledza
dziala nadal (bez sciagania jakichkolwiek sterownikow z netu).
Inna sprawa ze zainstalowac go to koszmar i teraz po reinstalacji
stystemu nie mialem na to sily i ochoty.

--
Górnik