Re: Obudowa Enlight >> Wrocław

Autor: absolon (antispam_at_dres.xxl)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 21:57:12 MET DST

Dnia Thu, 24 Oct 2002 13:45:41 +0200 , Tomasz Sz. napisal :

> Przylaczam sie do pytania. Moze byc sam zasilacz. Ostatnio bylem na
> gieldzie i G bylo.

ok. 4 miesiące temu kupiłem w GEN'ie. Ale tylko na zamówienie ..... i
całą obudowę. Różnica w cenie pomiędzy zasilaczem a cała obudową nie
pamiętam dokładnie ale była bardzo mała i kupiłem cała obudowę ....
również dlatego że podobno są super-hiper :) .......
Na zasilacz nie narzekam bo widać i słychać że solidny, ale rozwiązania
zastosowane w obudowie ?? hmmm.... przykładowo boczne ścianki są
ściągane (nie dziwne :)) każda z osobna (też nic dziwnego) ale kto
wymyslił to :
- żeby ściągnąć którąś z bocznych ścianek trzeba .........ściągnąć
przedni panel (sic!) ... łaska boska, że ten panel ściaga sie bez
narzedzi szybko i sprawnie .....ale kto to wymyślił to Nobel dla niego.
Ogolnie są też fajne rozwiązania jak np montowanie urządzeń na
specjalnych prowdniczkach - taki naped , czy dysk mozna potem wyciągnąc
bez śrubokręta - szybko i sprawnie

pozdrawiam

--
absolon