Aver TVPhone98 -problem z dzwiekiem

Autor: Macius (macius_at_lonet.gdynia.pl)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 21:24:06 MET DST

System WindowsXP. Zachcialo mi sie zainstalowac BorgTV.. Przy uruchamianiu
wyskoczyl jakis tam blad cos VBI.. nie wazne, w kazdym badz razie na stronie
zalecili instalacje ich sterownikow. Sprobowalem je zainstalowac i system
sie wywalil na calej linii (poraz pierwszy widzialem bluescreen w XP) gdy
odpalilem go ponownie odinstalowalem wszystkie sterowniki od urzadzenia i
poddajac sie ponownie zainstalowalem oryginalne na ktorych wszystko pieknie
dzialalo.. Teraz nie dziala pieknie.. Nie mam dzwieku wogole, jakis taki
szum i delikatne trzeszczenie (np przy czytaniu dysku) Nie mam juz pomyslu
co zrobic. Reinstalacja sterownikow nie pomaga.. Help! :(

Macius