kontroler USB i drukarka LExmark...

Autor: Danonwoj (wdaniun_at_WYTNIJ_TOo2.pl)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 19:12:54 MET DST

WITAM!

    Mój znajomy prosił mnie o zamieszczenie zapytania.....Nie znam
dokładnych szczegółów (nr płyty głównej, biosu,kontroler - firma),ale nie
mogłem się patrzeć jak się męczy chłopak..
    ZATEM:
kumpel kupił sobie drukarkę LEXMARK Z25-zapłacił mało,ale to miała być
wersja economic. Ma Pentiuma 200 MMX i płytę główną SOYO. Zakupił kontroler
USB na PCI, i podłączył drukarkę...Ciągle miał problemy z drukowaniem.
Okazało się , po obserwacjach,iż za każdym razem jak wyłączy drukarkę, to po
włączeniu jej musi znów "podawać" Windows-owi drivery (WIN 98SE). Męczące,
nieprawdaż?? Po zainstalowaniu drukuje bez problemów.
    Co to może być? Wiem,że na razie bez szczegółów, ale musiałem....może
biosa zaktualizować??
pozdrawiam,
<WOJTEK>