Re: Karta TV PROLINK - zawiesza

Autor: 2late (deadlog_FILTR__at_wp.pl)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 18:19:35 MET DST

W artykule <apcf46$b44$1_at_opat.biskupin.wroc.pl>
Usenetman Sławicki (slawicki_at_poczta.onet.pl)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>Hem :-) No jabyś zwolnił przerwanie 3 i 4 (porty COM) to pewnie modem
>przeflancuje się na 4 a muzyka na 3 :-))) Za to na przerwanie z grafiką
>wpakuje się albo LAN albo USB :)
>Tak źle i tak niedobrze, ale z USB powinno już trybić poprawnie .

USB mam wyłączone, porty gier, porty COM też, nawet jak wyłączyłem kontroler
stacji dyskietek, LPT, dźwięk na płycie i sam nie pamietam co jeszcze, zawsze
karta tv była na tym samym przerwaniu co grafika.
Pozdrawiam

--
2late outspace communication ## http://strony.wp.pl/wp/deadlog/info.html
1999*2002 (R) deadlog_at_wp.pl  ## http://strony.wp.pl/wp/amanitamuscaria/