Re: TV-out Pomocy !!!!!

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 08:49:10 MET DST

Użytkownik Barbi <barbi_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:anflkn$qv3$1_at_news2.tpi.pl...
> Witam
> Czy mógłby ktos podaćgdzie w rejestrze trzeba zmienic
> aby uaktywnic tv-out w gf4 ,detonatory 4,41 , w zasadzie z karzdymi jes
tak
> samo nie mogeskorzystac z tv-out , zalerzy mi natym aby nie urzywac
innych
> programów typu tv-tool itp.
> Czy mozna zwiekszyc skale w zakladze do podkręcania ?
> moja karta wytrzymuje wiecej nisz oferuje skal w zakładce
> gdze ewętualnie trzeba zmienic wpis do rejestru?
> Pytanie ostatnie zakładka AGP Setings - nic nie pokazuje ani nic nie mozna
> [...]
nie wiem co ci nie działa ???
generalnie powinno chodzic bez zarzutu !!
stery oficjalne ?? (nie zadne beta )
TV podłaczony ???
jesli tak to wlączasz drugi monitor i dalej ustawiasz czy klonowanie czy
dualHead