Problem, potrzebuję pomocy!

Autor: Marek Skubela (sqbell_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 14:58:44 MET DST

Cześć,
Mam problem... Miałem dysk podzielony na kilka partycji..
ostatnia z nich, sformatowana tymczasowo na FAT32 miała być
przeznaczona na Linuxa. Dzisiaj zainstalowałem tegoż Linuxa.
Wystartowałem Windows 2000 Professional i tu pojawił się problem.
Komputer bardzo długo się uruchamiał, również przy próbie otwarcia
"Mój komputer" trzeba było odczekać swoje.. to co mnie najbardziej
zaskoczyło, to to.. że widnieje tam dysk na którym powinna być ( i jest )
partycja linuxowa (ext3). Dlaczego ja widzę tam tą partycję?
Nie mogę na nią wejść, sprawdzić jej rozmiaru. Przypuszczam, że jest
ona powodem długiego uruchamiania się komputera. Czy mogę ją jakoś
usunąć? Czy skończy się na reinstalacji Windows'a ??

--
Marek Skubela
sqbell_at_poczta.onet.pl