Re: temperatura procka ?

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 13:44:34 MET DST

IYIS wrote:
> [...]

Zgłoś się do wróżki, niech zgadnie jaki masz procesor najpierw, jak
ustawiony, czym chłodzony. Potem wróżka może zgadnąć, czy te 50°C to
temperatura procesora, czy temperatura tylko czujnika gdzieś obok, czy
wręcz jakiś-tam odczyt czegoś-tam, co nie ma wiele wspólnego z
rzeczywistością (ostatnie jednak mało prawdopodobne)

> To chyba jeszcze nie jest dużo!!
> U mnie :
> Procesor: 48st C
> Grafika: 67st C
> Żadnych problemów

No i z tego nic nie wynika. U mnie proc może się zawiesić przy 33°C, albo
powyżej 90°C ... zależy od taktowania, napięcia, chłodzenia, sprawności
stabilizatorów napięcia na płycie, jakości pamięci, ilości i rodzaju kart
na tym samym IRQ ... zaliczałem zwiechy z każdego z tych powodów. A
najwięcej to się potrafi zawieszać Windows "sam z siebie" jak się o niego
nie zadba, a zadbanie jest czasem niełatwe.

Jakbym napisał, że normalnie mi się zawiesza powyżej ~54°C, a ten
egzemplarz ze sprawnym chłodzeniem obecnie nie przekracza 40°C, toby było
zgodne z prawdą, ale też nic by z tego nie wynikało.

--
Pozdrówka,
        Artur