Jaka płyta głowne w cenie poniżej 400zł ?

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 13:21:10 MET DST

Witam !

Być może za kilka dni spłynie do zaprzyjaźnionej firmy kilka złotych i będę
robił u nich modernizację komputera.
Tak prawde mówiąc te częscio będę dla mnie a moje pójdą tam :-)

Jedynym problemem jest to że fundusze będę mocno okrojone więc jedynym
obecnie problemem jest jaką płytę wybrać. Cena do około 400zł (socketA na
KT333) z mozliwoscią regulacji mnożnika , regulacji napięcia , płynną zmianą
FSB. W tej cenie jest chyba jedynie DFI Ak75 lub Shuttle 35GT2.

Czy orientujecie się czy te obydwie płyty spełniają moje wymagania ? No i
czy można tam ustawić FSB 166Mhz bez negatywnego wpływu na pozostałe
podzedpoły znajdujace sie w komputerze (dysk twardy i itd).

Niestety Gigabyte raczej odpada bo nie ma szansy do kupienia go w tym
sklepie (a musze właśnie w tym kupic ze wzgledu na dobrą dla mnie cenę jak i
inne dodatkowe możliwosci ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///