IBM 80 GB - program do partycjonowania

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 10:36:11 MET DST

Kupiłem ten dysk ale nie wiem czym utworzyć partycję.
Poczciwy Fdisk z dyskietki startowej windowsa nie widzi tak dużego dysku.
Zamierzałem najpierw nim zrobić FAT32 a potem już pod win2k przekonwertować
do NTFS.

Partition Magic 7.0 wersja demo widzę, że nie realizuje funkcji tworzenia
nowej partycji.
Chciałby sobie utworzyć na tym dysku jedną partycję NTFS aby pracować z nim
pod win2k.
Czy są jakieś sprawdzone darmowe programy do tworzenia partycji na takich
dużych dyskach ?
Na razie dysk tylko widzi mi Bios i na tym się kończy, bo nie mam czym
utworzyć na nim jakiejkolwiek partycji (NTFS lub ewentualnie FAT32).