Re: Bad Sectors vs. gwarancja na HD

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 08:32:11 MET DST

Użytkownik Luka Vandergaart <nospam.vandergaart_at_pf.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Xns929C38B6675Fkennydiedontheredpil_at_130.133.1.4...
> -~*..::Grzechu::..*~- <da whatever>

> Po czym goscie Ci go naprawia wlasnie tym softem i dostaniesz go
> z powrotem? :)

ja przed oddanie mspisuje S/N dysku i jak mi oddają ten sam to robie tak ze
juz nawet takim softem nie naprawią !!
nie będę czekałkiedy znowu pojawiąsie mi nowe BadSectory, najczęsciej
powstające na skutek mechanicznych uszkodzeń powłoki poprzez brud lub
drubiny wybite z talerzy (wiec prądzej czy póżniej pojawią sie nowe
badblocki !!!.