Re: "Polskie servery"

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 09:23:49 MET DST

Użytkownik "jd"...
[...]
> TAK ...
> to jest to

> ehhhhhhhhhhhh
>
> poczytaj co pisza inni !!!
>
> I JAK JESZCZE RAZ MI ODPISZESZ NIEKULTURALNIE TO PREDZEJ CZY POZNIEJ
... CIE
> SPOTKA ... COS .. ehehehehe albo KTOS przez duze K.

Niestety, żeby dalej z tobą gadać, musiałbym się zniżyc do twojego
poziomu intelektualnego, a taki stopień debilizmu jest dla mnie
nieosiągalny...Jedno ci powiem, gdybyś był taki duży, jaki jesteś
głupi, mógłbyś na klęczkach księżyc w dupę pocałowć...

EOT i PLONK, lamerze z problemami emocjonalnymi...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl