Re: Problem z tuszem w drukarce

Autor: $M$ (piotr7112_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 01:38:14 MET DST

> Nie uzywalem dosyc dlugo kolorowego tuszu w drukarce HP 840c, ostatnio byl
> mi on jednak potrzebny i okazało sie ze tak jakby go w ogole nie bylo, a
> ze jest to wiem napewno :), probowalem drukowac rozne obrazki, strony
> testowe itp lecz wszedzie zamiast kolorow druk byl czarno-bialy, co moglo
> sie stac i czy da sie go jeszcze jakos odzyskac ? Acha w ustawieniach
> drukarki jest wszystko dobrze, odznaczona jest rowniez opcja "drukuj w
skali
> szarosci", czy jest taka mozliwosc ze on po prostu zaschnal ? i co moge
> zrobic sam zeby go odzyskac
> [...]

Jak bedziesz mial fart to moze...
- namocz tusz w cieplej wodzie, badz w spirytusie
( ten drugi srodek IMHO bezpieczniejszy dla tuszu )
- sprawdzaj zabarwienie cieczy ( moze sie zdarzyc, ze
jeden kolor odpusci, a inne jeszcze nie - pozostaje sklep :-( )
- po kapieli wytrzyj tusz np. delikatna flanela
i sprawdz rezultaty
-jak nic nie dalo powtorzyc operacje
( nawet kilka razy - moze pojdzie... )
Pozdr...