[crosspost] Gigabyte GA-7ZXE

Autor: Rufik (rufik_at_go2.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 22:18:14 MET DST

Witam,
Mam male pytanko: chce zmienic moja K7S5A (256SDRAM) na cos innego
(problemu z FSB133 na SDRAMach). W tym momencie nie stac mnie na DDR, wiec
czy ma sens zmiana plyty na Gigabyte GA-7ZXE ? W sumie nie gram za duzo
(czasem tylko) bardziej wykorzystuje kompa do celow naukowych i pracy. Czy
inwestowanie w plyte z SDRAMami to raczej glupstwo?
Prosze o wasze opinie, policze, przemoze, podziele, cos wyciagne i
zdecyduje ;)

--
Pozdrawiam
Rufik