problem z czytnikiem PCMCIA ...

Autor: Robgold (robgold_at_interia.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 21:44:59 MET DST

Ostatnio chcialem podlaczyc sobie do stacjonarneggo komputera karte
bezprzewodowa Intel Any Point PCMCIA. Zaopatrzyle sie wiec w przejsciowke
PCMCIA > ISA ..firy Actiotec PC-300. Niestety po zainstalowaniu czytnik w
w98 jest widoczy i dziala (czyta karty Compact Flash). Niestety z karta
Intela nie jest juz tak wesolo ..za kazdym razem kiedy instaluje karte
system ja wykryje zainstaluej sterowniki i ...i w menedzeze urzadzen jest
wykrzyknik kolo karty sieciowej Intel'a . Problem jest o tyle dziwny ze dzis
bylem u kumpla z tym czytnikem i karta i pod W2k wszystko smiga znakomicie.
Zatem mam pytanie czy do W98 trzeba zainstalowac jakies latki zeby PCMCIA
dobrze chodzilo ? ..moze ktos mial juz tsaki probelm np z pokrewnymi kartami
Proxim Symmphny RF ...