Re: Jakie macie sposoby.......

Autor: Sequan (artnow_at_red.alpha.net.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 21:30:34 MET DST

> Jeżeli w serwisie działa wzorcowo a u Ciebie nie, to znaczy że lamer
> jesteś bo komputera skonfigurować poprawnie nie potrafisz.

Niestety chlopcze ale wiem kiedy plyta jest uszkodzona i wiem jak ja
zdiagnozowac, wiec nie wyrzucaj mi tu od lamerow bo to ze sam nie masz
zadnego doswiadczenia w konfigurowaniu diagnozie czesci nie uprawnia cie aby
obrazac innych.

a na przyszlosc zastanow sie co piszesz i jesli nie masz nic rozsadnego do
powiedzenia to sie nie odzywaj - oszczedzisz wszystkim czasu i zirytowania
przy czytaniu twoich wypowiedzi o niskim poziomie intelektualnym

Bez pozdrowien
Sequan