Re: Karta TV PROLINK - zawiesza

Autor: 2late (deadlog_FILTR__at_wp.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 19:50:00 MET DST

W artykule <ap9330$s2m$3_at_news.tpi.pl>
Usenetman /\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>Karta TV nie znosi dzielenia przerwania z innymi urządzeniami. Mimo, że
>konfliktu nie widać w menadżerze urządzeń, to on najwyraźniej jest. Spróbuj
>przypisać jej jakieś (w miarę wolne) przerwanie na sztywno w biosie. Np. u
>mnie dzieli tylko z ACPI i jest OK.

U mnie pomimo zmiany slotów i wszelkich kombinacji Karta TV dzieli
przerwanie z grafiką, muzyką i modemem.
Kto mi powie jak w w2k zmienić przerwanie Kart TV a mam sporo wolnych
zasobów, powyłączałem w BIOSie wszystko co niepotrzebne. Windows olewa
rezerwację przerwań w BIOSie.
Pozdrawiam

--
2late outspace communication ## http://strony.wp.pl/wp/deadlog/info.html