Re: UDMA vs 100% obciążenia CPU

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.skrzynka.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 19:02:03 MET DST

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Etheron naskrobał(-a):

> A tymczasem dziś podczas instalacji 2-płytowej gry mogłem tylko
> siedzieć i patrzeć tępym wzrokiem, jak komp jest zajęty... nie był w
> stanie nawet odpalić winampa..

Instalacja to nie tylko proste kopiowanie plików na twardziela. To wiele
procesów, które mogą znacznie obciążyć procesor. Zastanawiałeś się kiedyś
w jaki sposób dwupłytowy program może zajmować 3GB na twardzielu? Podczas
intalacji procesor zajmuje się np. dekompresją czegoś takiego.

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288