Re: Klawiatura wylaczajaca komputer

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 19:42:04 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:anf1ht$ljr$1_at_news.onet.pl...

> Proponuję wymienić baterię. Raczej nie ma wpływu na resety podczas
> pracy kompa, ale na pewno będzie miała wpływ na podtrzymywanie pamięci
> BIOS'u (czyli ustawienia zegara procesora, itp.)

Nie rozumiem.
Pracuje aktualnie *bez* podpietej klawiatury, a bios ustawienia trzyma.

Pisalem o wyjmowaiu baterii, bo z poczatku myslalem, ze moze to wlasnie
bios mi sie kaszani... Ale nie, bo wyszlo na klawiature.

A klawiature to co za kontroler obsluguje ?

--
Pozdrawiam !
Marcin Sokołowski