Odp: Płyty, procesory - troszke przyspalem :-/

Autor: marucha onet (marucha10_at_onet.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 17:28:55 MET DST

Użytkownik Artur Miller <armi_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:apar0q$8ds$1_at_news.onet.pl...

> 2. Plyt jest w cholere, jakiego producenta polecacie ? Zdanie na temat ECS
> znam, na jakiegos wypasionego ASUSa z RAIDem mnie nie stac. Co sadzicie o
> plytach Microstar (to samo co MSI ?), Biostar, Soltek ... Moze Intel ?
(ale
> tez drogie :-/)

może Epox?

Marucha

PS
zaproponowałem to "z pewną taką nieśmiałością", ponieważ z Epoxami miałem do
czynienia w zasadzie tylko pod AMD - w tym przypadku całkowicie byłbym za
Epoxem; pod Intelem nie próbowałem...