Re: 80GB IBM czy Seagate Barracuda

Autor: Marek_XP (Marek_XP_at_NO_SPAMgarden-sprayers.com)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 16:42:25 MET DST

> Ja, jakos nie odnioslem takiego wrazenia. Mam BIV 80GB i jak narazie
dziala
> bez problemu :)))) a IBM to bym za darmo nie chcial.

Potwierdzam z boku
Niestety bardzo padają, mi padły w w firmie już 4 szt - bardzo mi sie kiedyś
podobały bo były szybkie ale już nie kupuję IBMów, zmieniłem zdanie Zresztą
Barrakuda IV chyba 60tka lub 40tka (nie pamiętam) w jednym z firmowych
kompów też padł jakiś czas temu..... . Dobrze że fabrykę ich zamnęli na
Węgrzech

Już naprawdę nie wiadomo co kupować. ;(
Marek_XP
(PS Kompy stoją stabilnie, bez uderzeń, kupowane w Action, może oni się tam
źle obchodzą w transporcie..? nie sądzę ale nie wiem czemu tak padają
głównie te IBMy - firma sama w sobie b.porządna a dyski ...ehh)