Re: Szukam najcichszego COOLERA do Athlona 1.6XP

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 15:37:49 MET DST

In article <apbgq4$fid$1_at_news2.tpi.pl>, Beny wrote:

> Prosze o porade jakiego wybrac coolera do Athlona 1.6XP.
> Musi byc wydajny i bardzo cichy (ta druga zaleta jest dla mnie
> najwazniejsza). W cenie max do 100zł.

Ponoć ten zestaw do chłodzenia wodnego za 100zł jest w ogóle niesłyszalny,
ale wiem to tylko z opinii innych ludzi. Natomiast cichych wiatraków nie ma,
trzeba kupić jak największy i trochę przy nim pomajstrować (zwolnić obroty,
zamocować na elastycznych podkładkach). Jednak całkowitej ciszy raczej bym
się nie spodziewał, poświęciłem na to sporo czasu i udało mi się uzyskać
taki efekt, że szum nie jest uciążliwy, ale cały czas słyszalny, jak jest
cisza w mieszkaniu.

Paweł