Re: LG oraz Megabajt - dla samobójców

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 15:28:04 MET DST

Użytkownik "sprocket" napisał:

> A nie jesteś szczęśliwy ? ;)

Hihihi. Aż ze szczęścia mi się pięści czasami zaciskają, zwłaszcza
wczoraj wieczorem, gdy po podłaczeniu nowo zakupionego, 5-tego dysku
(Maxtor 80 GB) okazało się, system nie chce się podnieść bo mocy
zabrakło! :-))) Pomogło wyrzucenie 3-gigowego wysłużonego staruszka. A
miało być tak pięknie!!!

> Czy tylko prowokujesz, żeby pochwalić
> się wyczekanym/utęsknionym,
> świeżutkim, pachnącym Enlightem ? ;))

Ach, widzę że pamiętasz dokładnie mojego posta. Niestety, jeszcze nie
doczekałem tego pięknego momentu... cały czas inne wydatki... teraz
dysk okazał się potrzebny. Jeszcze ciągnę na Codegównie... jeszcze nie
chwalę się nowym Enlightem... jeszcze nikogo nie prowokuję... jeszcze
nie szukam zaczepki :-)

Pozdrawiam,
Sniper