Re: Athlon Thunderbird - problem

Autor: nowak (nowak72_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 12:24:44 MET DST

Marek Lisiowski <marek_at_iwp.com.pl> napisał(a):

> od
> Witam,
> Jesteś pewien, że się nie przegrzewa?
> Na Claytonie zdaje się nie ma czujników temperatury, więc niestety nie
> sprawdzisz warunków termicznych.
> Spróbuj otworzyć obudowę, poobserwuj wentylator. Zainstaluj wydajniejszy
> wentylator. U mnie były podobne objawy, zatarł się wiatrak.
> Pozdrowienia,
> Marek

Dzięki za odpowiedź. Obserwowałem objawy wielokrotnie przy otwartej obudowie.
Faktycznie nie ma czujników. Radiator był ciepły, miał może góra 50 stopni.
Teoretycznie ten sam wentylator dodawany jest do boxowych Athlonów XP do
1900+, a ten procesor oddaje ok. 48W mocy, czyli mniej niż XP 1500+.
Mam wrażenie że ta płyta CVKT-911 jest po prostu za słaba, po niej był nowszy
model też na KT133 CVKT-970.
Support techniczny odpowiedział (!) że obsługiwane są procesory do 1GHz,
także Duron Morgan (!!!) ale nie odważyłem się tego sprawdzić ;)

pozdrawiam