ABIT i kondensatorki

Autor: Leszek Chwaliński (leszchw_at_ra.onet.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 08:16:07 MET DST

Witam wszystkich. Reklamuję już 5 płytę głowną ABITa sprzed około 1,5 roku
do 2 lat. Na wszystkich puchną kondensatorki. I dotyczy to różnych modeli -
nie ma reguły. Jedną (BE6-II) mam już po gwarancji (minęła w maju). W
hurtowni, w której się zaopatruję rozkładają ręce - jeśli nie minęło 2 lata,
przyjmują reklamację, ale gdy jest 2 lata i 1 dzień - już nie :-(
A ja złożyłem ok. 30 komputerów na płytach ABIT'a (kiedyś miały dobrą
opinię)!
Czy ktoś ma podobny problem? Chętnie wymienię doświadczenia.

--
Pozdrawiam
Leszek Chwaliński