Re: warszawski wolumen

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Sat 26 Oct 2002 - 02:58:42 MET DST

Osoba podpisana jako "Mikkeo" <mikkeo_at_interia.pl> w artykule
<news:aop6ns$lco$1_at_flis.man.torun.pl> pisze:
> Mam pytanie do bywalcow wolumenu(chyba tak sie to pisze) Slyszalem, ze
> mozna tam dostac duzo taniej sprzet. Chodzi mi konkretnie o monitory.
> Bywaja tam np.: LG 700B,900B czy cos w tym stylu? Jak ktos moglby podac
> jakies orientacyjne ceny monitorow to byloby fajnie.

Na Wolumenie (koło Huty) to jest elektronika i chłam. Sprzęt komputerowy
nowy i używany jest na giełdzie koło "Stodoły". Ceny nowego sprzętu 5-10%
taniej niż w sklepie. A dużo taniej to duuże kłopoty, niekoniecznie z
policją.

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl  (z->h w adresie z nagłówka)
                    *** MUSK TFUi WRUK ***