Re: UDMA vs 100% obciążenia CPU

Autor: qk (pipin22_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 22:40:12 MET DST

> Mam ten sam problem Duron 1.2 512 Ramu najnowsze Via service pack i
nic.
> 100% obciążenia.
> Kombinowałem na rózne sposoby. Z tasmami, mieszałęm napędami i nic.

No to dolacze sie do listy żalów :)...Duron 1ghz, 2xsegate z serii Ux
(20,40GB), aktualnie 384 ramu, dyski sprawne, defragmentacja oki, tez
kombinuje z kolejnoscia dyskow na tasmie, odlaczaniem przyalaczaniem i nic -
chyba kwestia Via chipsetu :(.
ps. robiliscie testy wyniki na hdtachu? oprocz predkosci dysku (ciekawy
jestem wynikow) podaje chyba wykorzystanie procka....

pzdr i zycze powodzenia :).