Re: Nagrywarka LG + CDR 90 min.

Autor: Andrzej \(usun __nospam__\) (awa__nospam___at_imio.pw.edu.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 21:12:29 MET DST

Użytkownik "Delfin UM" <forged_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Użytkownik "iaszczomp" <iaszczomp_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> > >

> I stąd się biorą legendy, że LG to kaszana.
> Jak się nie umie obsługiwac oprogramowania i nie ma się podstawowej
wiedzy..

> Pozdrawiam
> Tomasz S.

Witam szanownego kolegę Delfina, obawiam się, że dość chamskie uwagi kolegi
są nie na miejscu.
Nikt w tym wątku nie twierdził, że LG to kaszana ani też nie pisał, że ma
wyłączony overburning.
Wiem, gdzie jest ta opcja i do czego ona służy (a na pewno nie do tego co
mnie trapi).
Niestety mój LG wyraźnie nie radzi sobie z płytami 90 min lub też
oprogramowanie nie radzi sobie z moim LG.

Pozdrawiam,
Andrzej.