Re: Czuję się oszukany....

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 20:39:26 MET DST

"Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl> wrote in

> o żesz to ....
> http://www.benchmark.pl/artykuly/rzut_okiem/ECS_K7SEMV3CL/strona-1.html
>
> nie wiedziałem że jeszcze gdzieś się sprzedaje płyty główne z
> *wlutowanym* procesorem; byłem pewien że takie wynalazki skończyły swój
> żywot dobre kilka lat temu ....

to nie jest badziew , to jest WSPANIALA alternatywa na komp do biura ,
gdzie potrzeba ci tanije jednostki do PRACY a nie grania
kupujesz 10 takich plyt, doszucasz obudowe i HDD i zapominasz o calosci -
servisowanie jest bajka

> Zgaduję że to jest jakiś ostatni badziew dla naiwniaków .... :(

jak wyszej, jedyna wsypa jest z nazewnictwem i zatajaniem specyfikacji

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P